Oldalak

2009. július 2., csütörtök

Christopher Priest: A tökéletes trükk


A könyvet az azonos című film után olvastam. A film lenyűgözött!!! Nem az a tipikus Hollywoodi sztori és alkotás, amit megszoktunk. Annyira tetszett, hogy el kellett olvasnom könyv formában is! És megérte, mert bizony a történet apróbb módosításokon ment át a filmre vitel miatt - megjegyzem teljesen érthető módon hiszen nem lehet másfél órába belesűríteni egy könyvet.

A történet két rivalizáló bűvészról, előadóművészről szól a Viktoriánus korabeli Angliában. A történet napló formájában olvasható. Megkapjuk mindkét főszereplő naplóját és elolvashatjuk mindkettejük szempontját, érzelmeit, indittatását és így nagyon nehéz vagy lehetetlen valamelyikük oldalára állni. Ám nem csak ennyi a történet! Van ittmég valami egy rejtély egy természetfeletti dolog egy fantasy elem, ami még egy csavart hoz a történetbe. Végtelenül izgalmas történet az utolsó oldalig!!! "Kötelező" olvasmány és mindenkinek ajánlom a filmet is Hugh Jackman és Christian Bale szerintem garantálja a sikert. (Angol cím: The Prestige)
Hivatalos ismertető:
Szédítő, viktoriánus hangulatú, díjnyertes regény két bűvészről és halálos ellentétükről, mely családjaik több nemzedékére hatással van. Vitájuk középpontjában egy bámulatos trükk áll, amit mindketten előadnak műsorukban. A varázslat titka egyszerű, ám az ellenfelek számára a valódi rejtély sokkal mélyebben rejtőzik. Mindkettőjüknek sokkal több rejtegetnivalójuk van a trükknél.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Láttam a filmet, napokig a hatása alatt voltam (üres pillanatimban). Iszonyú ütős volt... Egyszerre gyötrelmes és felemelő, szóval érdemes megnézni vagy elolvasni.

zazálea írta...

Ne röhögjetek, én a háromból 2 gyerekemmel láttam és a film közepén mondtam Lucának, hogy szerintem itt mi is zajlik... Mondom, Agathaé a siker. :o)
A film remek, ezek szerint a könyv is?